2010. január 28., csütörtök

Csakraerősítés fohásszal.

Gyökércsakra:
A legjobbat érdemlem, amit csak az élet adhat. Szükségleteim mindig kielégülnek.

Hasi csakra:
Jogom van arra, hogy kinyilvánítsam a vágyamat, mind önmagam, mind mások előtt.

Köldök csakra:
Személyiségem ereje növekszik. Uralom önmagamat. Én választom meg, hogy hogyan gondolkodjak és viselkedjek.

Szív csakra:
Hálás vagyok minden szeretetért, amit csak adok és kapok. Az emberek megérdemlik együttérzésemet. Feltétlen szeretetet érzek önmagam és mások iránt.

Torok csakra:
Ezen túl beszélni fogok arról, ami a szívemet nyomja. Mindig a szívemből beszélek.

Harmadik szem csakra:
Átérzem a csönd szükségességét. Megbízom érzéseimbe, lényem magjába, tudom, hogy vezet és megvéd engem. Képzelet a kreativitás éltetője. Bennem az Isteni Terv nyilvánítja ki önmagát.

Korona csakra:

Ráhangolódom a felsőbb énemmel való egységre. Úgy döntöttem, hogy megváltoztatom az életemet. Életemet a szeretet és az elégedettség jegyébe akarom élni. Az vagyok, aki vagyok.

Szeretettel írtam neked.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése